7 askelta kassalle on koulutus sinulle, joka haluat lisätä konkreettisesti yrityksesi myyntiä

Kerrassaan huikaisevan häikäisevän helmeilevän hyvä palvelu ei synny sattumalta. Siihen tarvitaan uskallus erottua palvelulla, oikea asenne ja taito palvella. Kaikki on opittavissa, myös asenne. Kaikki valmennuksemme räätälöidään asiakaskohtaisesti ja ne vastaavat mm. seuraaviin kysymyksiin:

Miten lisäät konkreettisesti myyntiä? Mistä syntyy kerrassaan huikaisevan häikäisevän helmeilevän hyvä palvelu? Mistä on hyvät myyjät tehty? Mitä tarkoittaa myyjän "pieni hetki" ja kaupallinen small talk? Miten valmistaudut myyntitilanteeseen? Miten päätät kaupan taitavasti?

Helmenkalastajien valmennuksessa otetaan askeleet taustatyöstä asiakkaan tarpeiden kartoittamisen kautta mukavan miellyttävään viipyilevään jälkimakuun. Lisäksi valmennuksessa käydään läpi myynnin erikoistilanteita, makutuomareiden käsittelystä reklamaatioiden rakastamiseen. Myyjä ei myy, vaan asiakas ostaa. Näin yksinkertaista se on, kun myyjä osaa ottaa seitsemän askelta kassalle.

7 askelta kassalle – miellyttävä myyntitapahtuma -valmennus on vähittäiskaupan myyjän ja asiakaspalvelijan palvelukonsepti, jossa otetaan seuraavat askeleet:

  • myynti- ja asiakaspalvelun taustatyö
  • asiakkaan kohtaaminen
  • asiakkaan tarpeiden kartoittaminen
  • mukavan miellyttävä palvelutapahtuma
  • asiakkaan tarpeiden täyttäminen vs. lisämyynti
  • kaupan tai asiakaspalvelutapahtuman päättäminen
  • mukavan miellyttävä viipyilevä jälkimaku

Kaikki koulutukset räätälöidään asiakaskohtaisesti. 

Myynti - asiakaspalveluvalmennuksien kohderyhmä:

  • vähittäiskaupan yritykset
  • B2B-yritykset
  • kaikki oppilaitokset

 

Kysy lisää ja pyydä tarjous »